Barbara

Lieve Herman het was super leuk ik heb heel veel beleefd. En mijn benen waren ongelijk dus er is een been gegroeid en ik was bijna in de geest gevallen maar niet helemaal en ik heb veel meegemaakt op de bonte avond. Het was echt super leuk nou groetjes barbara

Loes

Ik vond het Wake Up kamp echt super leuk!!Ik vond het leuk: om andere mensen te ontmoeten. om op de stormbaan te rennen!! om uit bed te worden geroepen de laatste avond. Het was erg speciaal om te voelen dat GOD echt bestaat!! Het was een kamp om nooit te vergeten. Groeten van Inge Loes.

Menno

dit is Menno, en dit zijn mijn zinnen over wat ik er van vond. Dit kamp heeft heel veel met mij gedaan, ik heb een ontmoeting met God gehad en heb het heel erg leuk gehad.Ik ga proberen de volgende keer onze hele jeugdgroep mee te nemen.

Myrthe

Het was een super kamp. Veel van God geleerd. Ik heb in tongentaal leren spreken Het bijbellezen na het eten heb ik gemist. Volgend kom ik weer! Groetjes Myrthe.

Eva

Eva: Het was geweldig! Ik zag er eerst heel erg tegenop, maar het was leuker dan ik had gedacht, veel leuker! Ik heb geleerd dat God bij je is en dat er zoveel wonderen kunnen gebeuren als je in God gelooft! Ik heb van alles beleefd: leuke diensten en genezingen, voeten die zijn aangegroeid, het was amazing! God heeft voeten, armen, stemmen enz. genezen. God heeft laten zien dat Hij BESTAAT! En dat er maar één God is!

Mama

Mama: Elk jaar komen ze weer super en enthousiast en vol van God terug. Ze kunnen niet wachten om weer te gaan. Nog bedankt voor weer een super week voor mijn boys!

Ruben

Ruben: Ik heb het kamp als heel intiem beleefd, dus een sterke band met de leiding en God. Om te vertellen wat ik heb geleerd is een A4-tje niet genoeg! Maar iets over pesten, hoe je het op moet lossen en hoe je er het beste mee om kan gaan. En over verslavingen, wat het met je doet en hoe een spelletje of iets anders tot een verslaving kan leiden. Wat is heb beleefd? Veel genezingen, bij mij en anderen, over demonen en ziekte, God was heel dicht bij. God heeft mijn ADHD genezen. God heeft Zichzelf laten zien, doordat er veel kinderen aangeraakt werden.

Rody

Ik heb erg genoten van het kamp en er was een goede band tussen iedereen.Ik heb erg gelachen om de grappen van u. (Herman ( :Het is moeilijk om elke dag in de ochtend stille tijd te houden maar ik doe mijn best.Dank u dat jullie dit kamp opgezet hebben en ik zal als ik kan volgende keer weer gaan. Groetjes, Rody.

Sjoerd

Hi ik was erbij en ik raad īēdērēēn aan om te komen je maakt super snel vrienden en het is er supergezellig en je leert veel van GOD! ik betrek GOD nu echt overal bij ik ben ook gevallen in de geest volgend jaar ga ik weer!!! Sjoerd.

Arnout

Dit is Arnout, hier een paar zinnes over het kamp. Was geweldig om god daar opnieuw te ontmoeten, bevrijd te worden, en genezen te worden, volgend jaar weer, maar dan met al m’n vrienden.

Eva

Ik vond het kamp écht super gaaf en zeker iets om volgend jaar weer heen te gaan(jammer genoeg dan voor de laatste keer)…Het was mooi om te zien hoe mensen veranderden in de loop van de week, en ikzelf ook.Bij de bevrijdingsavond kwam er bij mij ook een heleboel uit en het mooie was dat ik van tevoren al wist dat er nog dingen uit moesten. Ik voelde me daarna zo opgelucht en blij!Ik merk ook echt dat ik me na het kamp veel minder schaam voor mijn geloof en veel vrijer tegen mensen daarover kan praten. Ik heb echt een aantal super goede gesprekkenmet mensen gehad! Ook ben ik bezig met die 40 dagen stille tijd. Ik doe het bijbel lezen altijd’s avonds behalve in het weekend. En ik lees meestal de bijbel als ik in bed lig. Dus de verleidingis dan groot om lekker te gaan slapen, maar ik kies er toch steeds weer voor om nog bijbel tegaan lezen. Ik heb wel dagen dat ik het een keer vergeet/geen tijd ervoor vrij maak, maar dathaal ik dan altijd de dag daarna weer in =D Het was écht een topkamp!!!Blessings en liefs, Eva.

Yadi

Nou ik heb het heel leuk gehad en ik heb weer mijn vrienden mogen ontmoeten. Wij zijn in die week veel meer closer geworden. We hebben geleerd om klaar te staan als Jezus terug komt. En om zieken te genezen. We hebben geleerd om leugens en de waarheid van God tegenover te zetten. Ik heb vanaf die week ook meer aan het Bijbellezen gedaan. Die op de dag dat het  Wake Up kamp begon was mijn opa gestorven. We hadden al een bijbel tekst gekregen dat we zeker wisten dat mijn opa in de hemel was. Toen op de genezing dienst heb ik mijn opa nog een keer gezien… maar dan in de hemel! Ik was zo blij want hij was weer de opa die ik herkende en was weer gezond. Sinds die dag ben ik niet heel erg verdrietig meer. Want ik zie mijn opa later weer in de hemel! Het bijzondere was dat hij eerst niet heel erg geloofde.. Ik raad de bezoekers echt aan dat als je komt een geweldige week zult krijgen en veel nieuwe vrienden maar vooral God mag ontmoeten! Groetjes yadi, 14 jaar

Edwin

Geachte Herman Boon ik heb van alles geleerd.alles over gamen, dat je niet te lang moet gamen.over geestelijke strijd en seksualiteit wat het bij jongens en meiden doet.over klaar staan en over de weg naar god wat je daarvoor moet doen.demonen uit drijven en bidden wat je moet hebben en wat je moet doen.wat bidden kan doen. wat in tongen bidden doet.dat heb ik allemaal geleerd in die week.en nog meer.ik wil u nog hartelijk bedanken voor de fantastische en al het onder wijs. dank u wel met vriendelijke groeten Edwin.

Irene

We willen jullie bedanken voor de geweldige tijd die onze kinderen gehad hebben op het kamp ! We zijn dankbaar voor wat ze mochten leren ! Vera en Irene zingen samen: Thank you for the food….food (met die toontjes) Dit geweldige lied willen zij blijven zingen na het eten. Irene kreeg thuis direct 7 hyves meldingen van nieuwe vriend(inn)en. En houdt met hen contact ! Ze hebben beide geleerd om in de Bijbel te lezen en te bidden.  En het belangrijkste: ze hebben nu de zekerheid voor zichzelf gekregen dat God bestaat ! Gods’Zegen gewenst met dit fantastische werk van jullie!

Ilya

Ik vond het heel leuk. De kidskerk was leuk en het waren leuke liedjes. De spelletjes waren ook leuk. Ik heb geleerd dat God altijd bij je is en dat je nooit bang hoeft te zijn.Ik had ook een paar plaatjes in mijn hoofd. Dat er heel veel zieke mensen avondmaal zaten te vieren en dat jezus toen binnen kwam en toen die weg was waren alle mensen genezen. En dat ik in verre landen aan het vertellen ben over jezus. Ilya Hoesen

Kenn

Reaktie Kenn: Leuke aktiviteiten, zoals huttenbouwen.

Laura

Op kamp was het heel leuk. Ik heb heel veel geleerd over wie God is en hoeveel Hij ons wil geven.Ik kan heel moeilijk lezen en vooral zachtjes in mijn hoofd kon ik niet. Daarom moest ik eigenlijk naar een andere school. Maar ze hebben voor mij gebeden, en ik heb zelf ook veel gebeden omdat ik zo graag zelf de bijbel wil lezen. God heeft een wonder gedaan want nu kan ik wel lezen ook in mijn hoofd. Ik mag gewoon in mijn oude klas blijven want ik ben nu avi uit. De juffen op school begrijpen het niet en kunnen het bijna niet geloven, maar ik wel! Nu kan ik zelf de bijbel lezen en dat vind ik fijn. Ik hoop dat heel veel mensen nu ook in God gaan geloven! Doei Laura.

Manoah

Ik vond het kamp leuk! Het leukste vond ik hutten bouwen en dat er wonderen gebeurde zoals een stukje been dat bij iemand aangroeide. Ik vond het jammer dat het kampvuur niet door kon gaan. Ik had het ook leuk gevonden om naar het meertje te gaan. We hadden leuke kampleiding! En wat ik geleerd heb, is dat God plaatjes kan laten zien. Groetjes Manoah.

Richard

het was een fantastische tijd…veel geleerd en nieuwe vrienden gemaakt, je had niks voor andere jongeren en leiders te verbergen.je kon gewoon vertellen wat je bezig hield. Bovenal was God heel erg in ons midden met prachtige aanbidding en genezing. Mijn voet was eerst een half maatje kleiner dan de ander maar dat is aangegroeid! groetjes Richard

Jan Pieter

Nou ik vond het kamp vooral heel leerzaam. ik heb veel geleerd over God en over boze geesten,heel veel dingen wist ik gewoon niet. Ik heb geleerd elke dag stille tijd te houden. ik dacht vroeger dat stille tijd saai was maar dat denk ik nu niet meer. dus het was een hele leuke leerzame gezellige tijd,en ik wil graag weer komen.  Jan Pieter.

Eva

Ik vond het kamp erg leuk. Ik heb veel nieuwe dingen geleerd over het geloven ik heb het schriftje nog bewaard om er later nog eens in terug te lezen,maar natuurlijk ook voor de Bijbelteksten voor Stille Tijd. Tess en Mariska hebben me erg aangemoedigd om Stille Tijd te houden. Daarom ben ik ermee begonnen. Ik doe het nu nog rustig aan. Zo’n twee à drie keer per week. Door die verdiepende vragen erbij helpt het mij echt om meer over de teksten tegaan nadenken. Bedankt voor het super goede en leerzame kamp! Groeten van Eva (15 jaar).

Milou

Ik vond het wake up kamp super gaaf. Ik heb dingen meegemaakt/gezien waarvan ik niet wist dat dat kon. Ook heb ik bijvoorbeeld gezien hoe God mensen geneesde en heb heel veel over Hem geleerd (in de zin van veel meer,dan dat ik wist). Ook heb ik gezien hoe mensen in de Heilige Geest vielen, ikzelf ook, en als je dan weer ‘wakker word’ dan voel je je geweldig. Kortom het was een super gaaf kamp, echt een aanradertje. Je kan er wel uren over praten :). Bedankt voor de super week! Milou.

Theo en Jet

Hallo Herman, onze kids/tieners zijn weer terug van kamp. ze hebben beiden enorm genoten en hebben nu al zin het volgende jaar. Prachtig zoals wij ze weer terug kregen. 2 veranderde jonge mensen. Heel bijzonder om over Gods mooie werk te zien en te horen. Hartelijke groet, Theo en Jet.

Jaitse

Ik vond het kamp heel leuk, en heb veel geleerd. En natuurlijk ook mooie dingen meegemaakt.Ik raad het iedereen aan, en ik ga volgend jaar zeker weer! Groetjes Jaitse.

Anne Elise

Anne Elise: Ik vond het heel leuk op kamp!!! Ik vond de workshops en sport en spel heel leuk, ook vond ik mijn leiding (Robin en Tess) heel er aardig!!! En de toneelstukjes van Kees en Koos waren ook grappig 😉 Ik heb heel veel beleeft en ik kom volgend jaar zeker weer!!!

Edwina

Toen ik naar het kamp ging was ik niet heel enthousiast. Ik dacht dat het saai zou worden door de vele preken die we zouden krijgen en omdat ik niemand kende. In die week hebben we veel onderwijs gekregen en heb ik dus van alles geleerd. Ik heb geleerd om in tongen te bidden waardoor mijn relatie met God kan groeien. Ook heeft God bemoedigende woorden tot mij gesproken door andere mensen heen. Mijn hele denken en doen is veranderd in die week. Het was GEWELDIG! Volgend jaar wil ik weer! Groetjes Edwina.

Bjorn

Reaktie Bjorn De diensten waren interessant en leuk. Aardige leiding, leuke kinderen, niemand pest!

Ties

Ik heb 1 woord in tongentaal geleerd endat God altijd bij je is .Ik lag in bed toen kreeg ik heimwee toen dacht ik was ik maar bij mama Toen kwam Corine die bleef tot ik sliep dat hebben we bijna alle dagen gedaan maar 1 keer had ik geen heim wee want toen houde ik vol aan God dat was het ongeveer groeten van Ties groeten aan Herman Boon

Joel

Hallo ik ben joel ik heb een mooie ervaring meegemaakt op het kamp ik heb het natuurlijk wel eerder meegemaakt maar nu was het nog mooier.Ik heb genoten van Herman boon en Jan de vis die altijd kidzkerk hadden het waren altijd mooie verhalen ik heb er heel veel van geleerd.Ik heb veel wonderen gezien en zelfs meegemaakt zoals mijn been is gegroeid en mijn stem was weg en ze gingen er voor bidden en de volgende dag was het er weer. nou dat was mijn verhaal. Groetjes Joel

Manoah

Manoah: Goede verhalen. Leerzaam. Er is een hele leuke sfeer.

LLana

Het  was erg leuk op het weekupkamp en ik heb erg genoten.het leukste vond ik het buik glijden (en de regen natuurlijk)ik heb er veel geleerten en natuurlijk ook veel vriendenvrienddinen. we deden sport en spel,deden twee keer per dag kidz kerk,we hadden vrije tijd  ,we hadden een kampvuur en dat was geweldig GR. LLana

Dave

Ik vond het kamp heel erg leuk, vooral de spellen en de preken waren mooi.De genezingen hebben mij wel geraakt en de visioenen die ik had waren erg mooi.Ik vond ook de workshop over gamen heel goed.Ik heb erg veel opgestoken van alle dingen die u en Jan van der Vlis vertelde.Ik vond het heel leuk en hoop volgend jaar weer terug te komen. Groetjes Dave.

Hanne

Ik vond het heel leuk en gezellig. En met de avond dat ze gingen bidden voor genezingen was mijn linkerbeen aangegroeid!! Ik vind het moeileijk om de bijbelsutdie vol te houden.. En ik heb heel veel van deze week geleerd. Groetjes Hanne.

Joël

Joël heeft het heel erg naar zijn zin gehad op het kamp.Hij heeft veel over God geleerd maar vind het moeilijk om er verder iets over te zeggen,hij heeft gewoon een super tijd gehad wou nog wel een week langer. Volgend jaar weer!

Sven

Ik heb geleerd om in tongentaal te spreken, demonen te verjagen, hoe je ze buiten houdt en nog veel meer. Het was een hele gezellige en ook een heel leerzame week. De sport & spel activiteiten waren ook erg leuk. Groeten, Sven.

Ilse

makkelijk vrienden maken en iedereen heeft respect voor elkaar dat maakt het kamp superleuk en supertofik ben geraakt door de Heilige Geest en ik raad ieder Christen maar ook onchristelijke kinderen aan om naar dit kamp te gaan.Groeten Ilse.

Luuk

Ik heb veel geleerd over tongentaal en genezingen waar ik zelf en andere vriendjes kinderen hebben genezen.Ik heb veel geleerd over de preken van Herman Boon en van Jan v.d. Vis.Ik heb een top week gehad veel vrienden ontmoet en veel geleerd over God. Groetjes Luuk

Anneloes

Het kamp was echt fantastisch, ‘k heb heel veel geleerd en ‘k ben super opgebouwd in geloof. Mijn knieën zijn genezen na ong.  1 jaar. Ik ben bij de dokter geweest en die zei ook dat er niets bijzonders meer was. Soms voel ik nog pijn maar dan stuur ik het meteen weg in Jezus naam. In het begin kwam het dan op en een andere plek maar nu gaat het gewoon telkens weg. De stille tijd gaat ook heel goed ik heb er echt veel aan. Ik heb echt het idee dat God elke dag bij me is. Mijn vriendin had ik meegenomen naar kamp en ik merk dat die ook veelvrolijker is geworden sinds die tijd. Toen ik thuis kwam was de dvd-speler kapot, daar heb ik voor gebeden (stil in m’n hoofd) en toen deed hij het weer. Daarna kwam m’n zus naar me toe dat hij weer was gestopt of ik er weer voor wou bidden. Maar ik was bang dat de dvd-speler het niet zou gaan doen. En ik bad en bleef gewoon buiten en hij ging het ook niet meer doen. Later las ik dat je niet bang moet zijn en dat je echt in geloof moet bidden. 1 het vertellen aan God, 2 vertrouwen 3 verwachten 4 alvast danken Aan dat stukje heb ik echt heel veel. Ik heb het al heel veel mensen verteld. De cd-speler was ook stuk daar heb ik voor gebeden,nu doet hij het nog steeds.Het regende ook een keer toen ik op de fiets naar school moest en daar gingik op de pasfoto, ik bad dat de regen zou stoppen en het stopte meteen. Ik krijg wel vaak het idee terug dat het toeval ik dat bv. De regen stopte. Maar dat probeer ik telkens weg te sturen. Er waren ook echt hele lieve leiding op kamp!!!Ik vind het wel lastig om stil te zijn en naar God te luisteren, daar zou ik het volgende kamp wel wat meer van willen weten. Maar het kamp was echt geweldig! En ik ga naar bidden en vasten toe in oktober. Groetjes Anneloes.

Evelien

PLAATJES DIE IK HEB GEZIEN IN MIJN HOOFD: Een zonnebloem. Een heilige geest in een hart. ik zag mijn nichtjes die overleden zijn. ik zag mij en Jezus ik was zijn hand aan het bekijken we lachten toen naar elkaar. Jezus aan het kruis. Evelien had een zere voet en toen heb ik voor haar gebeden en toen was de pijn weg. Ik vond het kamp heel erg leuk en het was ook heel erg goed georganiseerd ik vond de spelletjes leuk en de kidzkerk vond ik ook heel leuk want het was een mooie preek en het waren ook leuke liedjes. IK HEB ER GEWOON ERG VAN GENOTEN!!!

Eveline

Lieve Mensen, Enorm bedankt voor elke persoonlijke inzet van jullie allemaal om alle kids van het Wake-up kamp dichter bij God te brengen. En God heeft ze kunnen bereiken! Om die diepe ervaringen met God meer vast te houden, heb ik ze thuis gevraagd de 10 mooiste items van deze week op te schrijven. Een lijstje, dat een heel kostbare herinnering geeft, om steeds weer je te binnen te brengen en mee verder te blijven gaan in het leven samen met God. In Eveline is zoveel puurs van God tot leven gebracht. God vult haar met Zijn gedachten! Heerlijk om haar geestelijk gescherpte ogen mee te maken. Heel fier en vol overtuiging gaat ze mee in de aanbidding op zondag in de dienst. Doordeweeks staat ze vroeger op om voor school uitgebreid stille tijd te houden. Het maakt haar zoveel krachtiger en mooier van binnen. Voor Annemarijn(2e x kamp)was het een herbevestigen en verfrissen van je leven, als je ervoor kiest te leven als “jij geheel anders, jij hebt Christus leren kennen”. Het kamp heeft haar daar verder in laten groeien, onderscheidingsvermogen en moed gegeven die positie in te nemen. Moed om meer zichzelf te zijn, ook al is je omgeving op school op een andere golflengte. Ook bedankt voorde persoonlijke begeleiding per kind. Dat maakte dat elk kind zich sneller veilig voelde en ontvankelijker werd. Uit de verhalen bleek dat de actieve invulling van de vrije tijd onder begeleiding van een professionele gymleraar ter afwisseling veel lol en een gezonde fysieke uitdaging gaf. Ook erg gewaardeerd! Ik wens jullie toe, dat al het goede van God dat jullie door deze kampweek heen gezaaid hebben, als zoete vruchten mag terugkeren in jullie eigen leven! Gods Zegen voor jullie allen, Esther, moeder van Annemarijn en Eveline.

Joy

Het was een toffe week heb veel geleerd zoals tongen taal en bidden en bijbel lezen naar de kerk gaan was cool vet veel geleerd veel vrienden gemaakt groetjes joy tot volgend jaar .

Bart

Het was levens veranderend, God heeft mij laten zien wie Hij is Hij heeft me veel geleerd wat ik ook heb kunnen toepassen in mijn leven!Het is een geweldige kamp en wil volgend jaar zeker weer. Mgr, Bart.

Aypril

Het was heel erg leuk en Hermanboon was erg grappig.Het was ook heel intresant. Ik heb daar veel gebeden en ook vriendenvriendinnen gemaakt.En ik en mijn kamer genoten hebben  de kamer geweldig leuk versiert.We speelden ook veel buiten en hadden veel lol. de groeten van Aypril.

Max

Hoi ik ben Max, en God is vet!!Ik had eerst niet zo’n zin om naar kamp te gaan.gelukkig waren me vrienden er, maar eigenlijks vond ik de kerk en God eigenlijk ook best wel saai.Op kamp heb ik God anders leren zien. Het lag niet aan God dat ik het saai vond maar aan mij!!Ik ben veel gepest op school en vind het ook allemaal best moeilijk. Na kamp ging ik naar de 2e klas maar wel op een nieuwe school, ik had er de hele vakantie al geen zin in en was er ook een beetje bang voor. Op het kamp is voor mij door mijn (hele vette leider) voor mij gebeden. En ik ben bevrijd van mijn faalangst. God is de aller machtigste en Hij wil mijn vriend zijn. Ik hoef voor niemand bang te zijn! Op school ging het vet goed, ik werd niet gepest in de klas. Ik merkte en wist dat God bij mij was. Ik weet nu ook dat er veel meer is dan alleen dit leven, Ik heb op kamp een beetje gezien van Gods wonderen en wil veel meer leren. Nu doe ik elke morgen Bijbelstudie met me moeder en me zusje en het lijkt wel of God steeds groter wordt. God is niet saai!! Hij is het vetste wat er is en ik vind het super om bij Hem te horen!!

Sil

Het was heel leuk op kamp maar vaak verveelde ik me en had ik niks te doen, alle donald duckjes had ik uit [het waren er maar 2]ik heb een beeld gezien namelijk een :VUUR die stond voor de Heilige Geest ik heb ook in tongen leren bidden ik ben minder bang God is dichter bij me gekomen groeten Sil.

Bas

Bas heeft een geweldig kamp gehad en kwam helemaal vredig en blij weer terug. Jullie en alle medewerkers; heel hartelijk bedankt en Gods zegen op jullie werk!! Bas in zijn eigen woorden over het kamp: Ik heb meer geleerd over het ontmoeten met God maar wat ik precies geleerd heb is bijna niet in woorden uit te drukken!

Inge

DANK  voor het supergave leerzame kamp wat ze hebben gehad. Ze hebben er veel over verteld, ze hebben nieuwe dingen geleerd en beleefd en ze zijn ook thuis gemotiveerd aan het lezen in de Bijbel. Het is gewoon mooi dat ze het normaal vinden om God bij alles in hun leven te betrekken en alles van God te verwachten. Heel hartelijk bedankt en complimenten voor het hele team voor hun inzet en enthousiasme!!  Groeten van Inge.

Koen

Ik vond het een leuk kamp met leuke leiders. ik heb het erg naar mijn zin gehad en ben er ook thuis mee verder gegaan.ik heb meer geleerd over de geestelijke strijd waar we eigenlijk geen idee over hadden dat dat er was.God heeft mij ook geholpen als ik ergens last van had.God heeft mij ook een visioen laten zien waar hij zat op zijn troon en zei: jij bent mijn zoon.ik vond het allemaal erg facinerend. en u heeft ook voor een leuke week gezorgd.met vriendelijke groet Koen.

Suzanne

Hoi, Op hermanboonkamp was het echt superleuk, Je kon allerlij wirkshops doen en er was kidskerk! en nog veel meer super leuke dingen! En de leiding is ook heel lief!!! Ik vond het echt een superweek!!!

Christian

ik vond het weer een geweldig kamp, dit was mijn derde jaar, en zoals elk jaar was het weer helemaal super. Ik vind het onderwijs ook altijd erg leerzaam, ik vind het prettig om bepaalde preken vaker te horen, maar de preken zijn altijd wel (bijna) hetzelfde als voorgaande jaren… Ik vond het zoals elk jaar ook weer leuk om te zien hoe God aan het werk was qua genezing, bevrijding e.d.Kortom: ik kijk weer erg uit naar volgend jaar en natuurlijk, als ik dan kan, naar winterkamp. Groeten, Christian.

Merel

Ik vond het echt een heel leuk en gezellig kamp. Ik heb veel over de Bijbel geleerd. Ik heb God beter leren kennen. Ik vond het echt een heel leuk en gezellig kamp. Ik heb veel over de bijbel geleerd. Ik heb God beter leren kennen. Groetjes, Merel.

Hielke

Het kamp was superleuk. De kidzkerk was ook leuk met de preek: van Herman boon was leerzaam en grappig! En de preek van: Jan die was ook leerzaam en hij kon leuke en spannende verhalen vertellen zoals dat die bijbels moest smokkelen in andere landen waar bijbels verboden waren dat verhaal vond ik het leukst! Ik ben blij dat ik de Heilige Geest heb. En ik heb geleerd God trots op me is en dat ik een kracht van binnen heb. Ik zat in groepje ROZE wn mijn groepsleiders waren: Sjoerd en Elize (waren leuk) Ik zat bij de 10,11,12.  Groetjes Hielke.

Jermaine

Ik heb een leuke beleving gehad op het kamp en veel geleerd over de heer, voornamelijk ben ik gevuld met de heilige geest en de heer heeft mijn leven veranderd. ik mocht genezen worden van de pijn in mijn oren, ook zijn er demonen uit mijn leven gegaan en heb ik later toen ik thuis was volgehouden met bidden. het kamp was een leuke beleving en het is goed om daar heen te gaan vind ik zelf. groetjes Jermaine.

Jennifer

Het was echt een steengoede week! Er waren leuke spellen en het was super om in verbinding te zijn met God. Ik was net als velen gevallen in de Heilige Geest.Volgend jaar ga ik weer. Ik hoorde bij de stoeptegels. Ik had 2 topleiders, Andrea en Tanja. Andrea kende ik al, zij is supergrappig! Tanja kende ik nog niet, maar zij is ook superlief! Het was echt niet steengoed om het kamp te verlaten. Ik heb goede vriendinnen gemaakt, ook kende ik er al 1. I love dit kamp! Groetjes Jennifer.

Remy

Ik vond het kamp echt super leuk.Bedankt voor de geweldige tijd Ik miste de Kampleiders van mijn team heel erg( groepje licht blauw) gelukkig heb ik nog foto’s en het leuke kamplied steengoed nog als filmpje! Tot volgend jaar! Groetjes Remy.

Ernst en Petra

Beste Herman, jan en alle andere leiders en medewerkers. Wij zijn ontroerd wat onze kinderen Bart, Jaitse, Ilse en Myrthe de afgelopen 2 weken van God hebben ervaren door jullie hulp! Wouw daar zijn wij echt jaloers op. Jullie doen prachtig werk! Wij leren weer veel van hun en proberen dat ook weer uit te delen. Heel hartelijk dank wat jullie onze- en anderen kinderen van onze geweldige God laten zien!! Ernst en Petra.